5 maj 2009


Studenten närmar sig med stormsteg. Istället för att verkligen umgås med folk i klassen och ta det lugnt är man uppslukad av läxor, prov, inlämningar.. Kul.

Vilken dag det har varit idag. Alltifrån en långresa i Nya Zeeland till 1.5 timme av skånska till träffa vänner till se, för mig, årets första mygga. Dessutom har jag talat ut med T, E, E, J, G och S. Det känns bra, mycket bra. Måste verkligen tagga till nu så jag inte insjunknar ännu mer. Tre positiva saker om mig idag? Hm, tål att tänkas på. Nu ska jag skynda mig att sova, men först döda myggan! 




Simma lugnt.

Kommentarer
Postat av: Anonym

Kom igen nu MARIA! Du måste ju uppdatera :)

2009-05-14 @ 19:36:47
URL: http://tolftefebruariii.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0