31 mars 2009


Hoho vilken skön dag idag! Är ju hjälplärare hos Elisabet idag och de visade sig att HP2A + HP2B har anmält sig till en innebandyturnering som någon hade som projektarbete - så jag har fått lite fri-tid! Sitter just nu hemma och ska börja med 2st inlämningsuppgifter som HP2orna ska få. Spännande!

Jag måste få säga att jag är ledsen över att inte ha Elisabet i något ämne iår. Hon är verkligen den bästa läraren som finns på strömbacka! Dom andra är inte fy skam heller, men det är något med Elle som gör henne så otroligt.. härlig? Ni som har haft henne eller har henne vet nog vad jag menar.

Haha, sitter på mor&far's dator eftersom jag inte har word på min. Hittade lite gamla innebandybilder (och såklart flera hundra andra också).

  
 
Bild 1: Innebandylaget. 17 november 2002 i Arjeplog! (HAHA, jag ser galen ut!)
Bild 2: Johan tog några autografer till mig från Sveriges landslag! VM slutspel i Globen, 2006
Bild 3: Sverige värmer upp, VM slutspel i Globen 2006

Nu ska jag ta och börja leta upp några märken som förekommer på vissa varor. Simma lugnt!

Kommentarer
Postat av: Marielle

Får du hitta på vad du vill fr inlämningsuppgift? :)

2009-03-31 @ 22:00:55
URL: http://diosa.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0