31 mars 2009


Jag är en otroligt mesig person då det kommer till "gamla" matsaker. Går något ut samma dag så får jag inte i mig det, oavsett om de är dåligt eller inte. Det kan också vara så att jag ska fika kvällen innan, men ser att de går ut dagen efter - det går inte äta det då (undantag finns dock..)! Jag kan inte heller dricka det sista ur ett mjölkpaket utan det måste vara minst 2 glas kvar för att jag ska kunna dricka det.
 
Iomed detta får jag ofta höra att jag är mesig, bortskämd eller "schåpig" som vi typ säger i norrland. Men vadå, det är ju inte mitt fel att saker har ett utgångsdatum, eller hur? Och utgångsdatum finns faktiskt av en anledning, det kan ju ingen förneka. Eller? Så låt mig vara "schåpig" och ge mig fräsch mat istället! :)
Usch så bortskämd jag låter, haha.

Imorgon är det iallafall dags för Nationellt prov i Svenska B, jippi! Jag är verkligen inte en sån som kan sitta flera timmar och tänka, skriva samt låta smart på samma gång. Nej. Jag har som alltid haft svårt för alla skrivuppgifter som jag har haft genom åren och jag tror att det kallas koncentrationssvårigheter? Gamla lärare/kuratorer sa då att jag led av nå sånt, och jag gör nog det fortfarande... Jätte jobbigt är det, men jag ska göra mitt bästa!

Glöm inte bort att imorgon börjar den nya lagen IPRED. Like people caaarezz. Men bilden var rolig iallafall!

 
Nu ska jag faktiskt sova, de behövs! Simma lugnt!

Kommentarer
Postat av: Marielle

Åh tack :) jag tror me jag skulle passa i det, lite mer metall i ansiktet skadar ju aldrig ;) men min sambo skulle typ få frispel! :) haha! Jadå det kan jag göra :) jag har nya kanyler osv, bara att göra :) nej, men eftersom du har smycke och så, så tar jag inte så mkt betalt, det är ju kanylen som kostar då bara som jag förstör :) Jaha okej :) men det låter ju roligt :)



haha, jag är lika dan! alla blir tokig på mig, går det ut samma dag , JAG VÄGRAR!

2009-03-31 @ 22:45:13
URL: http://diosa.devote.se
Postat av: Marielle

Okej, ne men ska vi säga 400 spänn?! :) låter väl rimligt? haha nej, skojja bara ! :) jag brukar ta hål i läppen för 250 kr och då ingår smycke osv. men säg mellan 50-100? vad låter rimligt för dig ?:) Ja men precis!:) maten hinner fan möggla innan den kommer ner i magen! :o

2009-03-31 @ 23:32:18
URL: http://diosa.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0