30 mars 2009


Det är inte lätt när det är svårt alltså. Låg och kollade igenom lite bloggar på bloglovin och kände att det drog jääävligt kallt om fötterna.. märkte då att fönstret stod helt öppet och kalluften bara forsade in. Så nu ligger jag här i ett, mer eller mindre, kallt (men ack så härligt) mörkt rum.

Dagen idag har varit helt OK! Dock så ville jag verkligen inte stiga upp imorse men nöden har ingen lag, som man säger. Förstår fortfarande inte vart tiden har tagit vägen, hela dagen har gått i superspeed. Helt galet! Fick iallafall sluta en timme tidigare idag - skönt! Och imorgon ska jag väl se om jag inte kan få gå någon minut tidigare, för Oskars skull. Hoho.


   
Nej, nu ska jag faktiskt sova - på momangen. Har tandläkarn 08:50 imorgon och lite nervös är man ju. Godnatt och simma lugnt!

P.S Javisst, nog skulle jag vilja fara utomlands Alma! Men jag flyger absolut inte och har inga pengar, haha. D.S

Kommentarer
Postat av: alma

ääh. vi åker tåg ;)

2009-03-31 @ 22:49:36
URL: http://almatrefargad.blogspot.com
Postat av: Maria

Alma; Haha det låter toppen! :D Peppar, peppar - ta i trä!

2009-03-31 @ 22:52:29
URL: http://mariamedkoll.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0