29 mars 2009


Är himla osäker på om datorn har ställt om sig själv eller inte, men de lär man väl få reda på någon gång. Det är iallafall idag man skulle ha ställt fram klockan en timme -> 13:00 blir till 14:00 osv, nivet.

Dagen idag har gått ohiskeligt snabbt, vart har tiden tagit vägen? Förutom då att man skulle ställt fram klockan.. och förlorat lite tid på det, men de är en annan femma. Har massor med saker jag måste göra till veckan och jag känner ingen motivation eller tagg till det. Har otaligt många prov (känns det som) och så måste jag skriva ett tal till SvB tills på fredag - dubbelsuck. Vad ni än gör - börja inte skjuta upp saker, det är fan inte värt det.

Så.. annars mår jag bra. Lite för överpigg men det går över såfort kroppen insett att de är söndag och att skolan börjar om igen imorgon. Ligger och har läst ur Damrummet - förlösande humor när det kniper. Så sjuka endel saker är egentligen. Tillexempel;

10 saker att göra i en hiss
1. Ta med en kamera och ta bilder på alla i hissen.
2. Tryck på knapparna och låtsas att du får en elektrisk stöt. Le och gör sedan om det en gång till.
3. Håll hissdörrarna öppna och säg att du väntar på en vän. Låt dörrarna gå igen efter ett tag och säg rakt ut i luften: "Hej Peter, hur har du haft det idag?"
4. Placera en låda i ena hörnet och varje gång någon kliver in fråga om de hör något som tickar.
5. Tala om för folk att du kan se deras aura.
6. Skrik "GRUPPKRAM" och kasta dig sedan över de andra i hissen.
7. Lyssna på hissväggarna med ett stetoskop.
8. Öppna din väska eller portfölj en aning och medan du kikar in frågar du: "Är det tillräckligt med luft där inne?"
9. Fråga om du kan trycka på knapparna åt de andra i hissen, och tryck på fel knappar.
10. Flytta in ditt skrivbord i hissen och varje gång någon kliver in frågar du om de har bokat tid.

Förstå så otroligt kul om det skulle hända en själv! Inte för att jag åker hiss, men ändå!


Klicka på bilden för länk. Eller så klickar du här!

Nej, nu ska jag se på film och sedan sova. Skönt! Simma lugnt!

Kommentarer
Postat av: alma

hahahaha. Det hade jag lätt gjort ;D

2009-03-30 @ 08:17:42
URL: http://almatrefargad.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0