28 mars 2009


Jag lovade Tina att uppdatera bloggen, men vet inte riktigt vad jag ska skriva. Sitter iallafall just nu tillsammans med Åsa, Robin och Oskar vid datorn, ovanligt! Oskar är förövrigt barn till mor&far's jobbarkompis Tobbe. Dom bor hos oss ett tag, mycket trevligt!

Idag var den väntade Earth Hour-dagen (att släcka alla lampor osv mellan 20:30 - 21:30). I våran familj valde vi att släcka alla lampor, men behålla dator + tv på - är man beroende av elektronik så är man. Men det var ju iallafall bättre än ingenting, right?

Iallafall.. jag har bunkrat upp med massor av godis, chips och popcorn (MUMS!). Jag vet att jag har sagt fyrahundratremiljoner gånger att jag ska bli nyttig, gå ut och gå osv. Men det är något som inte stämmer med mig just nu. Må hända att jag är knasig som jag alltid är, men ja. Jag känner mig som ensam och då hittar jag ingen motivation. Även om jag vet att jag egentligen måste... Jag gick iallafall till Statoil!

Nä, nu får det räcka med text. Ska se om jag inte kan ladda hem någon film eller något och sedan gå och mysa. Sover uppe i Åsas gamla rum där det är kolsvart... läskigt!



Älskade Nova <3
Simma lugnt m8's.

Kommentarer
Postat av: Tina

Vad kul att du uppdaterade! :)



Haha, men asså Mariiiia. En timme klarar du dig väl utan dator/tv? ;P

2009-03-28 @ 22:18:10
URL: http://terinap.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0