26 mars 2009


Jag vill tipsa om Tinas blogg! Har gjort det i förra bloggen också, men man kan väl aldrig få för mycket av det goda?

Anledningen till att jag vill tipsa om hennes blogg är inte därför att hon är min bästaste vän i hela världen eller att hon är sjukt underbar utan för att hon skriver rätt intressanta saker och tipsar om allt möjligt! (Nu, tillexempel, då jag pratade med henne sa hon att hon skulle tipsa om olika filmer, de vill ni väl inte missa?)

Så därför tycker jag att ni kan kika in där en snabbis och kolla läget. Sen är de ju inte förbjudet att kolla in den flera gånger till heller!



Simma lugnt

Kommentarer
Postat av: Tina

Nej, vad gullig du är! Tack så mycket världens bästa Maria.

2009-03-26 @ 21:40:23
URL: http://terinap.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0