8 april 2009


Jag har känt mig helt snurrig ett par dagar, och inte snurrig på det sätt att jag har varit trög. Utan snurrig som yr, då snurrig är ett mycket roligare ord. Vet inte riktigt vad det beror på, men lite jobbigt är det :)

Måste bara säga att de är sjukt dålig stil att dom har lagt hockey 2 dagar i rad istället för Desperate Housewives och Grey's Anatomy. Vafan menas med det? Liksom jag bryr mig inte vem som vinner av Färjestad eller HV71 (tror de var dom som spelade....) och jag är nog inte ensam. Snacka om att sabba min tisdag och onsdag.

Imorgon är det påskmys hos HP/SP vilket betyder bio på Bio3an i stan. Själv ska jag vara först till kvarn när de gäller Sex Drive, annars får det vara. Enda "lektionen" förövrigt imorgon också, då jag väljer att inte gå på turismen då jag likagärna kan fortsätta med det hemifrån. Och efter det - lov! Skönt!

Är fortfarande helt nerförälskad i Dixie Chicks - Not Ready to Make Nice. Vet inte vad det är med den låten som gör mig så.. ja något. Har seriöst lyssnat på den hela dagen. Men jag är knasig och dom som känner mig vet det!

Och nu är de tydligen någon på tvn som vunnit något i hockeyn... jahaja.
 


It turned my whole world around, and i kind of like it.

Nu ska jag iallafall krypa ner extra mycket i sängen, som min syster förövrigt äger. Ja, jag sover i hennes säng inatt när hon är borta och ja, jag saknar henne även om jag såg henne för några timmar sen. GODNATT!

Kommentarer
Postat av: evelina

den låten är så jävla klockren. jag älskar den <3 glad påsk !

2009-04-09 @ 21:50:14
URL: http://www.norrlandstjejens.blogg.

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0