6 april 2009


Jag har efter ett noga övervägande tänkt be om ursäkt för mina tråkiga inlägg de senaste veckorna. Faktum är att jag inte gör alltför mycket och därför blir det torra saker som exempelvis min dag i exakta minuter, likheten mellan Aladdin och Darin, aprilskämt 4 dagar försent och så vidare...

Dock så skriver jag blogg mest för min egna del, just nu iallafall. Och det kanske är kul att titta tillbaka på denna tråkiga tid med urusla bloggidéer. Vem vet?


Tänkte lite på svenskatalet då jag såg denna bild. Missade säkert 50% av de jag hade planerat att ta upp, bara för att om jag börjar prata... så kan jag inte sluta. Likaså Nalle Puh, när han väl börjar äta honung kan han inte sluta! Ursäkta förövrigt för den totalkassa kvaliten, dock ska man inte förvänta sig så mycket mer av "ta kort på tv'n"-bilder.

Nu är det dags för sömn! Simma lugnt little fishiez.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0