3 april 2009


Gosh vilken dag! Började morgonen med att försova mig, inte så konstigt då jag satt med svenskatalet till 02:30. Gjorde bort talet -> sist av alla = epic win! Hade turism och sedan sluta. Kort och gott, me like.

Förstå vad tråkigt man kan ha på en fredagkväll egentligen! Fast just nu är man ju lite begränsad. Hade helst suttit nere i min säng (<3) och kikat på tv samtidigt som man läste på fragbite / warpdrive, men det funkar ju inte riktigt.. Men inom sinom tid, hoho.

Sitter iallafall o kikar in denna kille. Jävligt intressant då han tydligen tittar på film, men w/e, har man lite att göra så har man :) Borde nog kirra något liknande. Han får lixom 100kr/view, och det känns ju väldigt värt då det enda han gör är att visa upp sig, haha!
 

  
Nej, nu ska jag väl gå och lägga mig eller något. Detta kändes väldigt lite värt :D godnatt och simma lugnt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0