24 april 2009


Idag är det fredag och det gillar vi. Var ledig idag (woho!) och ska idag kolla på innebandy på lf-arenan i stan, så jävla underbart. Dom har en typ turnering här i helgen så världens fyra, eller fem, bästa lag kommer hit för att spela lite! ;) Dock så kommer det bli en himla tung helg eftersom det är matcher hela dagarna och jag hade planerat att kolla på alla. Sandra kommer hit och ska sova här inatt också, underbart!

Har nu skrivit upp allt som skall göras i skolan på min whiteboard i en fin ordning. Den blev nästan full. Galet mycket det är som man ska göra. Pratade med Sandra i telefon igår och dom hade nästan ingenting, jävla skitungar! :/ Erbjöd (tvingade) också Tina att göra ett turismarbete till mig, vi går se hur det går med det! Haha. Har dock gjort klart kristendomen idag så nu har jag något att stryka från min finfina lista - lycka!

I vilket fall som helst måste jag hoppa i duschen nu, är lite seg som vanligt. Men ha en underbar dag eller helg w/e. Simma lugnt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0