21 april 2009


Va jobbigt det känns att blogga nu för tiden, hmm.. Idag har jag iallafall gjort något jag inte gjort på flera år - nämnligen solat solarium! Det var faktiskt sjuuuuukt skönt! :) Provade på det "nya" stå-solariumet, fyfan va nice det var! Det var inte lika kladdigt som att ligga ner i en sån... säng.

Idag har jag också hunnit med att storstäda. Det behövdes verkligen! För första gången sedan jul fick skrivbordet komma fram och jag bar även ner en bokhylla som stod i garaget. Jag och mamma har planerat att dra till Ikea när hon får semester för att kanske inhandla ett sånt sängbord och nå grejer, trevligt!

Nu ska jag skynda mig att duscha och sedan sova. Skola imorgon och ryktet säger att studentmössorna har kommit! Attans också att man inte är alltför kry, humm.. Det blir nog bra. Simma lugnt!
 


Btw, Grattis Caroline som fyller 20 år idag! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0