2 april 2009


Usch så glad jag känner mig idag! Har hoppat omkring som en tok i köket till Melody Club - Destiny Calling som just spelades på radion. Helt galet alltså! Jag hoppas att Tina hittar någon som kan följa henne hit idag, jag saknar den tjejen så otroligt mycket..

Ska snart traska iväg på skolan, det kändes kanske mindre kul.. men vad gör man inte. Går till 14:55 iallafall, så lite positivt är det ju + att de är torsdag idag och det är likamed fredag imorgon som betyder helg! Det blir kanske storlan ihelgen med massa människor, men det får tiden visa. Annars åker jag upp till Arvidsjaur på lördag för att kolla in marknaden. Uuunderbart!



Om man fortsätter rakt fram en bit och kollar åt vänster så kan man se lägenheten där jag bodde när jag var liten. Och fortsätter man ännu en bit, går över järnvägsstationen så ser man huset där jag bodde före jag flyttade. Såg också på "den stora bilden" att farfar finns med på bilden! Det är han som går mot kameran längst till höger!

Nej nu ska jag borsta tänderna och så vidare. Ha en underbar dag & simma lugnt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0