2 april 2009


Jag vet inte riktigt vad jag ska skriva, jag bara kände för att uppdatera en sista gång innan jag går och lägger mig. Hm!

Let's punkta upp my day:
o  08:45 Vaknar
o  09:15 Kliver upp
o  09:35 Äta frukost
o  09:50 Läsa bloggar, kolla fragbite, uppdatera bloggen
o  10:20 Börja traska mot skolan 
o  10:23 Möter Theresé som inte hittat någon parkeringsplats. Hoppar in i hennes bil och följer med när hon parkerar på våran gård. 
o  10:25 Börjar traska mot skolan, igen. Denna gång med Theresé
o  10:35 Framme, har turism. Taggar inte -> får inget gjort.
o  11:17 Bestämma sig för att nu är det slut. Tar sitt pick och pack och lämnar lokalen.
o  11:30 Religion i Freja.  
o  12:05 Lunch (blämat)
o  13:00 Information & Layout B - gör klart hela kapitel 10 (!!)
o  14:20 Småföretagande B - Repetion samt genomgång.
o  14:46 Slutar för dagen
o  14:57 Går till statoil med Marielle och Evelina som sällskap! 
o  15:10 Hemma, sätter mig vid datorn.
o  17:40 Börjar med middagen
o  18:10 Middag, korvstroganoff och ris 
o  19:00 Möter Tina och Mia i stan
o  20:30 Traskar hemåt, då jag inser att jag inte gjort klart talet i SvB.
o  20:40 Hemma, sätter mig vid datorn och gör allt annat än talet.
o  -------  Fikar med Åsa och Robin, går sedan och duschar.
o  23:30 Börjar skriva denna meningslösa lista.. :D
Och det är väl typ allt. Då vet ni! 

Kolla iallafall just ut genom fönstret, det snöar igen.. Vart sjutton tog våren vägen? Den har tydligen gått i ide eller något.. Aja, det är ca 2 månader kvar till studenten & sommarn iallafall.. om det blir någon sommar iår?

 

Nä, nu ska jag slå igång någon film och sedan sova illa kvickt.. eller så skriver jag klart talet. Who knows? Simma lugnt!

Kommentarer
Postat av: M

Haha okej :)jo jag hittade saker jag ville ha men jag köpte det aldrig :) ansåg att jag inte hade råd :) själv då?

2009-04-03 @ 08:42:38
URL: http://diosa.devote.se
Postat av: M

hehe tack :) snällt skrivet av dig :) men du var också bra!!

2009-04-03 @ 15:23:11
URL: http://diosa.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0