17 april 2009


Idag klockan 14:15 hoppar jag på bussen som går till Arvidsjaur. Ska hälsa på mina kära släktingar och bara komma bort lite från hemma. Är fortfarande lite osäker på hur länge jag ska stanna, mest troligt blir det till söndag.. men det kan fort vända och så kommer jag hem imorgon istället.. Dock siktar jag in mig på söndag, för det är då så jääävla kul att vara där! :D

Så, nu måste jag hoppa i duschen, packa lite saker och ja.. göra mig klar helt enkelt! Tur att bussen går från sjukan, så det inte är så långt att ta sig. Hoppas ni får en trevlig helg! :)
 
 
Simma lugnt! 

Kommentarer
Postat av: alma

DUDE?! arvids utan mig?. fyfan. OCOOLT!

2009-04-17 @ 17:52:01
URL: http://almatrefargad.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0