15 april 2009


Ja, nu är man hemma igen! :) Blev bortförd till galningen Frida, haha. Väl där bjöd dom (Åsa och Frida) mig på överraskningsmiddag som bestod av Flintastek (right?), shoritzokorv (hah, stavning på de), potatiskroketter, vitlöksbröd, beasås och sallad! Fyyyy så otroligt gott det var! Och till efterrätt godis, chips, gurka med dipp och isthé, lyx som fan. Vi såg dubbelavsnittet av DH sen började vi se DH säsong 1 - men trött som man var somnade man vid 1. Allt som allt hade jag en otroligt trevlig dag/kväll/natt och jag tackar så hjärtligt för det!

Ikväll har vi i familjen en överraskning till mamma för hon fyllde somsagt år igår. Vi ska nämlingen ta med henne till pentryt där vi ska äta hennes födelsedagsmiddag! Tyvärr hann vi ju inte riktigt det igår då pappa skulle hjälpa Tobbe att flytta så det fick bli idag istället, men de blir väldigt bra.

Så, nu sitter jag och installerar om WoW. På en rolighetsskala -10 -> 10 så är detta -10. Bara för att den nya patchen inte vill installeras på min dator, suuuuck. Först tänkte jag att de inte var värt det, men liksom... har just köpt en månads speltid och de är ju wäist om man inte utnyttjar den, haha. Det kommer iallafall att ta sin lilla tid.

Nu har jag ingenting mer att skriva. 
 

 
Simma lugnt

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0