13 april 2009


Vilken dag alltså! Först och främst skulle jag vilja tacka alla hjärtligt för alla gratulationer. Det värmer faktiskt! Inte för att det är något speciellt att fylla 19 egentligen, men ändå. Tanken som räknas, som jag alltid tycker och tänker.

Har fått jättemånga fina, och välbehövliga, saker idag. Det är gode nice. Det jag kommer ihåg att jag fått kan jag ju rada upp, jag kommer säkert glömma något - men för det var de såklart inte mindre värt, bara jag som är lite för trött.

- 1 par byxor
- 2 par t-shirtar
- 1 linne
- Godis
- Glas
- Coca-cola <3
- Whiteboard-pennor & nå, vad det nu heter.. prickar?
- Sockar
- Pengar
- Blommor
- Merci-choklad (MUMS)
- Grattiskort
- Halsband
- Klocka
- Spotify-invite (Massa kärlek till kusin för det! Tack!)

sist men inte minst;
 
Sandra säger:
Grattis gumman! <3
Maria säger:
Taaack snygging! (L)
Sandra säger:
Det här ska du få av mig, vänta.
Maria säger:
Haha, okej. Jag väntar!


- Sandra skickar bild 1 (Sandra i snön | miniatyrbild)


- Sandra skickar bild 2 (Flash n' Dash-Sandra, typ | miniatyrbild)



Maria säger:
HAHA snyggfan! :D
Sandra säger:
Du ska få efterrätt och dricka också!


- Sandra skickar bild 3 (Efterrätt i form av hallon-nånting | miniatyrbild)


- Sandra skickar bild 4 (Ett glas saft | miniatyrbild)



Gulligare och härligare person får man leta jävligt länge efter, haha. Tack sötnos! :) Kan somsagt ha glömt något, är faktiskt rätt trött nu. Det har varit en lång aktiv dag!

Kan lägga upp några bilder från kalaset också, inte för att de togs så många. Men det får hända imorgon, för nu måste jag lixom vila - är sjuuuukt trött. Och imorgon fyller mamma år!

Simma lugnt!


Kommentarer
Postat av: Emma

Åååh förlåt Mia! jag glömde att gratta dig :O Har varit så mycket nu, MEN GRATTISGRATTISGRATTIS I EFTERSKOTT COOOLING!!! =)

2009-04-14 @ 18:46:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0