10 april 2009


Vilken dag alltså. Klev upp med värsta bra humöret och allt, gick ner och hämtade frukost.. åt. Kollade ut genom fönstret, dubbelsuckade, gick och la mig. Det vällde ner snö, snö och mer snö. Jävla snö. Jag älskar visserligen vintern men nog är fan nog. Show me some asfalt.

Annars är det bra, fastän min mun är helt fucked up. Mina kära familjemedlemmar, som alla har en utbildning som tandläkare (haha nooot), kom fram till att jag har en sån inflammation/infekton, w/e, i de nedre tandköttet. Mysfaktorn här är inte hög. Det tar ont och är jävligt, kan knappt äta, prata eller andas utan att de ska ta ont. Men, det ska inte få förstöra lovet.

Just nu är det Jackass på MTV om man känner för det och på måndag fyller jag år.
  



Har målat kycklingen i paint, alldeles själv. Glad Påsk kära läsare.

..och Simma lugnt!

Kommentarer
Postat av: alma

ska vi baka tårta snart? ;)

2009-04-11 @ 00:42:15
URL: http://almatrefargad.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0