1 april 2009


Jag har faktiskt ingenting speciellt att skriva om idag. Nationella provet gick över förväntan, faktiskt, och jag fick ner hela 3.5 sidor innan jag lämnade in - bra för att vara jag med andra ord. Dagen i all ära blev väldigt kort då man fick sluta direkt efter man lämnade in provet så 11:25 traskade jag hemåt i slasken. Väl hemma åt jag majskolvar med smör, muuuuums!



Nu ska jag lägga mig och kika på film för att sedan somna. Börjar inte förrän 10:30 imorgon, jisses så nice! Lev och må & simma lugnt!

Kommentarer
Postat av: M

Jag har bara tungstavar :) men om du ska köpa så finns det tydligen billiga piercingsmycken på dollarstore, men ajg tror knappast det är någon bra kvalité :D

2009-04-02 @ 10:51:22
URL: http://diosa.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0